حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

جیگر من

آنقدر دوست داشتنى هستى … که ایستاده هم به دل مى نشینى خیلی دوستت دارم.مه بیشته!

بشر برای جلب توجه بقیه خیلی کارا میکنن تا شاید جوابی بگیرن!!


من فقط چشماتو که میبینم جذب میشم ....

فدای چشمات و لبخند شیرینت ... بووووووووووووووس

شارژر ..

دیدی موبایل وقتی آخر شارژشه,هی خودشو میکشه شارژ ندارم و منو بزن به برق !


من هم تو رو نداشته باشم به فنا میرم, شارژم تمووووومه ...



صحنه ...

از روزی که آمده ای زندگیم صحنه دیگری پیدا کرده .. میپرسی چه صحنه ای؟

صحنه عشق / صحنه انتظار / صحنه غیر قابل وصف


گور بابای راز که حتی اندازه سوزن این صحنه کاری نتونس بکنه

تمام صحنه منی مهربانم ...

حواس ...

میدونی چرا حواس یکی به دیگری بیشتر از همه چیز میره؟؟

چون اونو میپرسته 

چون اونو دوسش داره

چون اونو نداشته باشه دق میکنه

چون براش میمیره ...

منم حواسم بدجوری بهش میره ... خیلی دوستت دارم ,تمام حواس من