حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

پروانگی مان


من و تو به هم پیله نمیکنیم
من و تو با هم پیله میشویم
بعد از آن بنشینند و تماشا کنند پروانگی مان را

فدای اونی که ...


فدای اونی که اگر تو همه دنیا واسش جا نباشه ، تو قلب من اندازه تمام دنیا واسش جا هست

جانم گفتن هایت


جانم گفتن هایت بهترین خاطره زندگیم شده است
جانم را به لب می آوری تا بگویی جانم

دوست داشتن

دوست داشتن از عشق برتر است.

و من هرگز خود را

تا سطح بلندترین قله ی عشق های بلند 

پایین نخواهم آورد ...

فاصله

آه ! که جقدر فاصله ما دور است ...
فکر میکنم هیچوقت نرسی
و من در کنار این دنیا تنها بمانم

و تو همیشه منظره من باشی

و در پیش چشم های من،

در سینه چشم انداز من،

قبله نگاه من

و هیچوقت نه در کنار چشمهای من،

هیچوقت!!

در این زاویه همواره تنها خواهم بود بی تو

تو را خواهم دید

آنگاه چه بگویم

به یک نابینا،یک بیگانه،یک دور دست

که چه ها میبینم؟؟!!